Skijalište Čelimbaša

Cijene-karata

Skijalište Čelimbaša nalazi se u mjestu Mrkopalj udaljenom od autoceste Zagreb-Rijeka 15 km od čvorišta Delnice ili 10 km od čvorišta Ravna Gora.

Stići do ovog goranskog skijališta nije problem jer kada siđete s autoceste Rijeka – Zagreb na izlazu Delnice treba po staroj cesti nastaviti starom cestom u smjeru Rijeke. Nakon 5 km jasno je označeno skretanje na prvom križanju prema mjestu Mrkopalj. Isto tako kada izađete sa auto-ceste na izlazu za Ravnu goru na samom ulasku u Ravnu Goru skrenete desno za Mrkopalj.
Mjesto Mrkopalj se nalazi na 824 m nadmorske visine okruženo sa svih strana prekrasnim brdima od kojih se odmah na ulazu sa ravnogorske strane ističu Čelimbaša i Maj

Kada stignete do podnožja vučnice, dočekat će vas veliko i prostrano parkiralište. Na vrh (1084m) će vas odvesti vučnica sa tanjurićima ukupne dužine 750m. Potreban je oprez jer je vučnica dosta strma i uz malo više opreza svladati će je svaki skijaš amater s time da se ne preporuča djeci mlađoj od 10 godina.

Skijalište se sastoji od 3 staze, turističke, crvene – duljine 1350 m, crne – duljine 500 m i sunčane, također crvene – duljine 1000 m. Ove dvije najduže staze široke su i dovoljno duge da vam pruže puno zadovoljstvo prilikom skijanja. Ima par prijelomnica s time da je nagib u potpunosti u skladu s crvenom oznakom staze. Staze se svakodnevno uređuju s strojem za gaženje snijega.

Potrebno je napomenuti da Mrkopalj sa okolicom raspolaže sa solidnim smještajnim kapacitetima, većinom privatnim. Također, u samom podnožju skijališta nudi se uz ugostiteljsku uslugu i usluga iznajmljivanje ski opreme sa ski servisom te ski škola sa licenciranim učiteljem skijanja.